Wednesday, December 12, 2012

Kau dan aku sama Baghdad.

I didn't link yet this blog with my prev one. Saja lah kot keep it low.....masa yang sesuai nanti kita announce la ya. Senang nak meroyan macam orang hilang akal sikit. See condition*tak pasal*.

So saya ada lah 2-3 informer a.k.a sumber-sumber yang dipercayai yang sokmo feeling jadi Bond's girl. Kononlah padahal sah-sah bergantung-gantung kat tengah lagi la kau nak feeling girl, dan mereka sangatlah hebat dalam dunia perisikan. Lurpark uols nak jadi M dok?

Kau tahu lah bahagian stalker ni zaman dulu mau info tu kena korek dgn orang rapat yag nak distalker je. Sekarang ni kau main click je. Taaaaaraaaaaaaaaaaaaaaaa...tu dia..semua ada depan mata.

So I've a friend...kira muda lah dari saya. Adik-adik baru nak naik dan tengah ralat berchenta. Berchenta tak hengat dunia ni. Oh indahnya kan? Di saat orang terkejar-kejar kau, or kau mengejar-ngejar orang. Ye lah waktu muda, handsome bergetah ni lah nak up market kan? Nanti dah mellow pandai lah kau time tu tercari-cari. It's the peak of your life especially when you are just 21 years old.

Anyhow kawan saya ni, kemaruk berchenta dia tak hengat sampai kalau boleh semua nak buktikan betapa cintanya. Password FB pun kau mampu nak bagi jugak, Nian dihati, biarlah transparent. Dia mengetahui segala cinta ku padanya tanpa selindung. Cehh kau masa asyik ni memanglah, tunggu time lara jap gi.....baru kau noya tak hengat. I'm not surprise with his stupidity because I was stupid once....no actually many-many times kan Esah kan? Dan ada kesamaan disini, sebab bila difikirkan balik bukan main banghdad lagi aku, jadi fair ke nak kata dia baghdad sebab aku pun sama dulu. Tapi yang bestnya kita akan cakap..sebodoh-bodoh aku, takdalah nak buat cam tu. Without knowing, me and my friend are equal.

Kenapa masa kita muda, sokmo lah buat benda-benda bodoh.....time ni baru lah sedor.

Ada benda bagi saya yang perlu dirahsiakan dan perlu dibagi tahu. Tak perlu semua perlu dikongsi. Contohnya password, jangan kata password FB dia, password hp pun aku tak pernah tanya instead suruh dia unlock dan dia pun tak pernah mintak aku punya. But I've no surprised because my sister si Barbarra FB laki dia kemain dia monitor, yang dia punya haram tak bagi tahu. Katanya mana lah tahu ex-awek laki dia ada contact-contact lagi ke.

Ish..ishh...perempuan memang kuat cemburu kan?

.Jadi bila melihat tingkah laku dia, membuatkan aku gelak sorang-sorang. Masa ni lah kau akan kata 'bodohnya aku dulu"*sambil geleng kepala*. sebab mengimbau kembali kau pun macam tu jugak. Habis semua orang baru kau kenal, kau nak share dengan KB kau. Tak masuk lagi citer dari London ke Hull dalam keretapi kan Mok Aji kan?*Sapalah*. Bila kenal orang je, terus tanya birthday dan study horoscope...dengan harapan compatible lah korang kan? Pastu kalau boleh cuba avoid benda-benda yang boelh dia naik hantu sebab kau dah buat case study dah ni. Tak masuk lagi refer pada kawan yang pernah bercinta dengan bintang yang sama jaid terus tahu nak pujuk. Tangan tu kalau boleh tilik, dengan tapak-tapak kaki skali nak tilik....kot kot la sehati sejiwa. Tapi bila brake up walaupun siap buat decalaration  siap, tetaplah kau sangsang kekasih hati kau dalam blog*dulu* , fb or twitter*sekarang* habis penuh kutukan tak hengat. So sapa tak pernah buat?

Tu diaaaaaaaaaaaa cintamu sedalam lautan Atlantik..........

No comments: